tisdag 10 november 2009

Bygg nåt vackert


















Omne individuum ineffabile.

Om tio år bor jag i ett litet hus, någonstans i världen, tillsammans med den hetaste man ni någonsin sett, som givetvis kommer vara min soulmate. Samt en bebis, och typ en katt. Jag kommer vara professor i idéhistoria, och designa kläder för chanel eller något liknande (vilken kombination). Min man har också ha något flashigt jobb och vi tjänar mängder med pengar. Dessa pengar använder vi dock inte eftersom materiella saker inte tillför något i vårt redan oh så lyckliga liv. Istället ger vi bort dem till canserforskning och organisationer som räddar världen. I övrigt är min man är också typ botaniker eller något annat romamtiskt, samt odlar massa grodar och grejer eftersom vi båda blivit veganer. Sedan får jag nobelpris för att ha kommit på meningen med livet. Alternativt kommit på en medicin som botar alla människor mot olycka. Eller både och, förresten.

Och bilden är på kinderägg-pokémonen vi lekte med hela första året på estet. Söta är dom!

1 kommentar: