tisdag 6 oktober 2009

Allt är skit + Twilight-dildo

Då detta visst blev den värsta kvällen på rätt länge så tänker jag muntra upp mig själv med ett till snopp-inlägg. Just det. För som konstaterat, snoppar=roliga. Just det, lite repetition där. Och inte på ett snuskigt sätt nu! Nej nej kära barn. Utan på ett komiska sätt. Ja som ni vet.
Det har i alla fall tydligen kommit en Twilight-dildo! Mhm, just det! Tillägnad Edward. Den gnistrar som Edward, och man kan lägga den i frysen, för att få den där rätta iskalla vampyrkänslan. Ni vet precis sådär som en vampyrsnopp känns. Ehe, ehm. Okej!










Jag hade verkligen inte förväntat mig att jag skulle börja lägga in dildo-bilder på den här bloggen förövrigt. Verkligen inte. Där ser man. Jag tycker i alla fall det är alldeles fantastiskt. Tänker främst på alla 12-åriga överfanatiska Twilight-fans. Tänk vad dom kommer fnittra när dom ser det här va! Och på Åhlens ligger Twilight-böckerna vid barnavdelningen. Det ni! ÄCKELPÄCKEL UNGEFÄR VA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar