lördag 20 mars 2010

kent och kent och dj andy rourke

I torsdag var jag på min nionde kent-spelning, och igår på min tionde, jubileum! Jag hade tänkt ut att jag skulle ha högklackat och kunna se över allas huvuden. Vilket jag visserligen gjorde, men aj aj aj på mina fötter! Föredrar nog att vara en kortis utan värk i fötterna, trots allt.

Det var i vilket fall äckelbra båda dagarna. Jag gillar verkligen Jockes mellansnack ibland. I torsdag berättade han om hur han upplevde lisebergshallen nu i jämförelse med när de spelade där första gången -99, då den hade känts gigantiskt stor. ”… Nu känns hallen ungefär som mitt vardagsrum… jag har ett sjukt stort vardagsrum… fast det är ju tack vare er :)”. Och åh, låtlistan var verkligen helt knäppt bra båda dagarna. Sjukhus, vals för satan och på drift? var allra mest fantastiska. På fredagen stod jag långt bak och hamnade bredvid några kvinnor 50+. Dom var sjukt roliga, dansade som galningar och den ena busvisslade och skrek ”WOOOW, Jocke! Du är så JÄÄÄVLA SEXIG!”. Himla sött haha.

Sedan träffade jag Ellen på henriksberg där Andy Rourke(!!!) spelade skivor. Grymt kul!

Tog inga bilder så jag lägger upp några från tidigare kent-konsernter. tycker om att titta på dom.

14/3 -08 Trollhättan (alla hjärtans dag)











































































23/11 -07 göteborg (ser jätteredigerad ut fast den inte är redigerad alls förutom omgjord till svartvit)




















25/11 -07 göteborg





















Eskilstuna sommaren 08, kommer inte ihåg datumet. Martin!





















Och så här glad var jag i en kö en gång. yey! också trollhättan 08.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar